החזרות והחלפות
אפשרויות החלפה והחזרה
איך מחזירים / מחליפים?
אם התחרטת מכל סיבה שהיא, אפשר להחזיר אלינו את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליך
חשוב לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש, ושלא נפל בו פגם
ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות אשת חיל אנו נשלח אלייך מייל/הודעת וואטסאפ המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלך.
מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט
אפשרויות החזרה / החלפה
שליח עד הבית
על מנת לבצע החלפה או החזרה באמצעות שליח יש לפנות לאשת חיל בוואטסאפ - 0545550493
עלות שליחות החזרה - 50 ש״ח
עלות שליחות החלפה הלוך חזור - 80 ש״ח
דואר ישראל
שליחה דרך דואר ישראל עם מספר מעקב.
יש לצלם / לשמור את מספר המעקב המופיע על טופס ההחזרה
יש לארוז את המוצר באריזתו המקורית / אריזה חליפית בצורה הרמטית שהמוצר לא ייפגם בדרך.
יש לוודא שהכתובת שלנו תירשם בצורה ברורה על החבילה.
שימו לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך כ 14 ימי עסקים נוספים ואפשר לעקוב אחרי ההחזרה באמצעות מספר המעקב שקיבלת מדואר ישראל באתר דואר ישראל.
במקרה של החלפה הפריטים יוחלפו ויוחזרו באמצעות דואר ישראל רק לאחר בדיקת תקינות הפריטים אשר הוחזרו לאשת חיל.
תוך כמה זמן אראה את ההחזר?
ההחזר כספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד קבלת הפריטים ובדיקת תקינותם על ידי אשת חיל , אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה.
הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
מה עושים אם יש טעות בהזמנה או מוצר פגום?
כל הפריטים שלנו עוברים בדיקה מעמיקה לפני שליחתם אליך, חשוב לנו שתקבל/י את הפריטים באיכות הטובה ביותר!
אם בכל זאת נפלה טעות בהזמנה או שיש פגם במוצר אנו זמינים עבורך
וואטסאפ - 054-5550493
מייל - eshethayil11@gmail.com
האם יש מידע חשוב שצריך לדעת על תהליך ההחזרה / החלפה?
זיכוי יתבצע לאחר קבלת הפריטים לידי בית העסק ובדיקת תקינותם, פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה.
במקרה של החלפה, הפריטים יוחלפו לאחר בדיקת תקינותם.
במידה ואת/ה מחזיר/ה פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, צריך לארוז אותם באריזת שבה הם נשלחו.
לפי הוראות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר הלבשה תחתונה ועגילים.
לא תתאפשר החזרה / החלפה על אקססוריז.
אביזרים צריך להחזיר באריזה המקורית שלהם.
אין אפשרות להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו עם כל פריטיו.
מדיניות ביטול עסקה
במידה ורכשת מוצר באתר ואת/ה מעוניין/ת לבטל את העסקה, הנך מוזמן/ת ליצור קשר באחת מהדרכים הרשומות מטה.
בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:
באמצעות הווטסאפ שלנו, בטל' 054-5550493
באמצעות המייל, בכתובת: eshethayil11@gmail.com